sobota, 27 grudnia 2014

Opinia eksperta

W związku z licznymi niejasnościami i wątpliwościami dotyczącymi gorącego ostatnio tematu postanowiliśmy zapytać eksperta o opinie.

środa, 24 grudnia 2014

Christmas Strip

Filmik dla Was...kto dotrwa do końca będzie nagroda! Takie całkiem nawet bym powiedział, że "sportowe".
WESOŁYYYYYCH i DUZO MOCY!


Happy Holidays! from Mephisto's Chronicles on Vimeo.

niedziela, 21 grudnia 2014

sobota, 13 grudnia 2014

Inspirację

Myślę, że warto wrzucić ku inspiracji wszystkim naszym rodzimym "film majkerą ", to jak...dobry pomysł na nową produkcje?



Radenthein Videotopo from Stefan Koechel on Vimeo.

środa, 3 grudnia 2014

Terapia-leśna

W łikend bylismy w kamiennej. Zrobilismy kordyline, rubikona, hipnotyzery oba i kalinke z wersją z klamą od rubikona. Było pięknie. Mroźno, sucho(!!!!) i prawie nikogo nie licząc lokalsów:)Kolejny piękny łikend w lesie a ludzi co raz mniej....




do zobaczenia w skałach

piątek, 28 listopada 2014

-2 stopnie = friction

kto nie ryzykuje ten nie wygrywa!! proste i prawdziwe słowa:) miałem dziś bardzo mało czasu, na parkingu na Ostasiu zameldowałem się chwilę po 14, minąłem Kondziora z Kotłem którzy kończyli "ranną" zmianę... szybki rozgrzew na poszczególnych ruchach, zrobiłem dosłownie każdy po razie, zamagnezjowałem... usiadłem... i zrobiłem :) warun na ostasiu 10/10!!!! Weszło jak za darmo;) O godzinie 15.45 siedziałem już w aucie w drodze powrotnej ;) Efekty poniżej:

czwartek, 27 listopada 2014

środa, 19 listopada 2014

Koncówka sezonu na franken...

U nas warun nie rozpieszczał, więc opcja frankońskich lasów była bardzo kusząca! 15listopad i opcja wspinu z liną w całkiem przyzwoitych warunkach zobowiązywała... Pierwszego dnia szybki szpil i odhaczona zostaje "czarodziejska" droga "Witchcraft" 10- (8a+) Ruchy na tej rucie można podpatrzeć  na filmiku poniżej od 8min45sec ;)

W między czasie Agata z Anią Saladrową zwiedzają nowe sektory i cisną kolejno jakieś 7 i 7+ po czym Ania stawia kropke nad "i" i robi 8- OS co po dwóch miesiącach na kamykach jest nie lada wyzwaniem ;) Natomiast Konrad jak to Konrad miękkiej cyfry się nie tyka i rozpracowywał kolejne XI- które pewnie padnie w ten weekend jak warun pozwoli ;)


piątek, 14 listopada 2014

Outlaw Bouldering

Polecam na prawdę zgrabny film od Panów SCHOLZ z Saksonii. Nie z gatunku pitu pitu tylko konkretny męski bóldering. Bez sław - widać, że występują same lokalne ziomki w prawie tylko im znanych spotach. Bez kolorowych koszulek od sponsora czy innego szajsu. Bez miękkiej gry. Same twarde przystawki.
Idealna dawka motywacji przed zbliżającą sie zimą.
Narzuca sie tylko jedno pytanie czy aby "upublicznianie" tych miejscówek wyjdzie im na dobre? Czas pokaże...

środa, 5 listopada 2014

Nie samymi kamykami człowiek żyje...

Warun jak na listopad jest bardziej wiosenny niż jesienny, słoneczko, temperatury ponad 10 stopni, zero wiatru - suszyciela, ani brak przymrozków skłonił mnie w niedziele do odłożenia craspada do garażu i związania się z moją świeżą, zieloną partnerką - liną :) Żeby minąć tłumy w sokołach stwierdziliśmy, że Rudawy to lepsza opcja, a newsy z twarzoksiążki i innych pudelków wspinaczkowych tylko to potwierdzały! Dojście pod skały nie zachęcało, mega ciepło i woda sącząca się z gleby, a na dodatek wilgoć widoczne gołym okiem unosząca się w powietrzu... I tak pierwszy postój pod Krowiarkami, szybka decyzja - idziemy dalej bo mokro, a więc Eldorado, Speed i Kancik muszą poczekać... Kolejny postój to Ścianki!! Czekała tam na nas nowość o ciekawej nazwie "Cały smutek Szkocji" świeżutka droga niejakiego Pana Rasty z września tego roku ceniona na VI.5, potem na VI.4+/5 i tak dalej... Bardzo ładna droga, nie ograniczona, rozwiązująca filarek i płytkę po drugiej stronie kantu, gdzie biegną "Wszystkie harde bandy". Dalekie, troszkę siłowe ruchy po całkiem niezłych chwytach pomiędzy poprzecznymi rysami sprawiają na prawdę niezła frajdę ze wspinania. Całość drogi ma ok 20 metrów, ale trudności są skondensowane tak na prawdę do paru ruchów... Warto robić tą drogę w chłodniejsze dni, bo oblaczki w słońcu trochę podjeżdzają i trzeba mocniej ściskać skałke :) Jedyny minus tej drogi to delikatnie krusząca się skała, co w przyszłości wróży ciągłym zmienianiem się drogi i co dziwne w dzisiejszych czasach, prędzej podnoszeniem a nie obniżaniem jej wyceny ;)

Bor - Machov from GRTA Studio | Rok Klančnik

Pan ROK KLANCNIK odwiedził niedawno BOR, zobaczcie sobie co miłego napisał na blogu - http://rokklancnik.grta-studio.com/3-days-off-in-machov-bor/ oraz jakie fajne wideło nakręcił.


Bor - Machov from GRTA Studio | Rok Klančnik on Vimeo.

czwartek, 30 października 2014

warunie nie odchodź!!!!!

Ciąg dalszy wczorajszego FAT CYFRA DAY :) 




Natomiast dziś na szybkości wraz z Siedziukiem pokonujemy fajny, mega techniczny i nietypowy bulderek OMERTA wyceniany na 7c ze stania :)

Koniec wyścigu.

Wielkie gratulacje. Za determinacje i motywacje. Pierwsze niekwestionowane 8B zrobione przez Dolnoślązaka! Panie i Panowie Konrad Saladra na Louis Je Master. Rodacy są dumni! DZZ stolicą Dolnego Śląska!



czwartek, 23 października 2014

ostatni dzień warunu...

Wtorek, to był ostatni dzień przed nadchądzącym armagedonem pogodowym...i tak też się stało, mgła że nie widać nic na 3 metry i nieustający deszcz od 48h :/ my na szczęście dobrze wykorzystaliśmy tą wtorkową popołudniową sesje, a było prawie tak, jak to niedawno mówił Rambo: "skała sama łapała za rękę" :) najpierw Ania Saladra przebiega trawersik za 7a+ (nazwy nie pamiętam) i Gangrene za 7a!! graty :D chwilę później Siedziuk odrabia carnajsa 7c+!!gratulejszyn!! i na parę minut przed deszczem dokładamy z Siedziukiem kolejne dwa przejścia Kanicka SD za 7c :)

poniżej do porannej kawki  filmik drużyny lowersilesiaclimbing prezentujący ruszki na carnajsie :)


niedziela, 19 października 2014

"miły samochód" czyli o walce z ...

... a więc głównie rozchodzi się o walkę z carnajs'em czyli po naszemu miłym samochodem :P
A moja walka miała kilka wymiarów, począwszy od walki z warunkami pogodowymi i panującym "mylem" w powietrzu, poprzez jakiś cholerny wajrus, którego nie mogę się pozbyć od 3-4tygodni rożnymi sposobami(antybiotyki, nalewka babuni, czosnek, miód z cytryną, mleko z czosnkiem i wszelkiego rodzaju kombinacje tych składników) aż do walki ze zbyt słabym bickiem czy tam wyciąganą trójką... Dziś to wszystko jednak nie miało znaczenia, ponieważ była mega ekipa, mega zdrowe napięcie i mega dużo śmiechu co zaprocentowało dla co niektórych :)
Najpierw Michał Janik wciąga carnajs zberezina COMBO 8a!! jeszcze raz graty!! Następnie po bardzo nagłej zmianie patentu na pierwszy ruch udaje mi się zrobić tytułowy samochodzik 7c+ :)
Wyświetlanie DSC_2597aa_sm.jpg
foto z porzedniej sesji i ze starego patentu na pierwszy ruch

ale to nie wszystko, ekipa pofrunęła dalej poniesiona sukcesem i tak oto Kadej i Michał dopisali do swoich kajetów Kancik SD za 7c ;)

pozdro dla całej ekipy i oby więcej takich wyjazdów!!!!

wtorek, 23 września 2014

Down under pióra Siedziuka!

Zobaczcie jak wyglądają "wspomnienia" pana Siedziuka z kraju w którym jest podobno 2x wiecej kangurów niż ludzi, nie mówią już o wspinaczach w garniturach heheh...

środa, 17 września 2014

Zaległości filmowe

Aż nie nadarzamy z dodawaniem, ale jakość !!!

Część druga zmagań dziewczyn na Płoszczanie



Girls2 from Bouldshit on Vimeo.

Oraz zdecydowany KOZAK:


kAMIENNAgÓRA from ObleśnyDziad on Vimeo.

SZACUN!

wtorek, 16 września 2014

Kibel w górach, czyli o „alpejskim” wypadzie na kamyki do Austrii.

Myślę, że czas 2 miesiące po powrocie z Silvretty to dobry okres, aby napisać parę słów o tym miejscu i moich przemyśleniach. Co prawda na wstępie zaznaczę, że mój tekst nie będzie tak wybujały jak Pandy ani tak metaforyczny jak Kadeja.


sobota, 9 sierpnia 2014

z cyklu miejscówki mniej znane - Ludvikov

Z powodu wysokiej temperatury i ogólnie powszechnego tłoku w sokołach i okolicach w weekendy postanowiliśmy pojechać i obadać nową miejscówkę - Ludvikov. Lecimy na Kłodzko, następnie kierujemy się na Paczków i dalej na Jesenik i do Ludvikova, autko zostawiamy przy cmentarzu obok kościoła i pierwsze buldery są po 3 minutach marszu... Miejscówka nie do końca zachwyca, ale jest parę fajnych problemików. Prawdopodobnie rejon jest mało uczęszczany, bo na części bulderów zalega niestety mech i zielenina :/  Można tu również znaleźć drogi z liną o charakterze bulderowym, 3-4 wpinkowe do 9+  natomiast buldery chyba tylko do 8a plus ogromne możliwości dla ludzi z żyłką eksploratora i szczotką drucianą w ręku (czytaj: setki projektów) :) Oprócz zwiedzania, spróbowaliśmy się też powspinac i nawet coś z tego wyszło...

Z fajniejszych "klasyków" rejonu udało mi się wciągnąć  Bandita - 7c (około 30minut) dowody zarejestrowano ukrytą kamerą ;)



Iwona załoiła swoje pierwsze 5a!! :)

https://www.youtube.com/watch?v=tQYQZpxKSoI

Natomiast Bartek otrzymał dziś miano reżysera kina akcji :D

czwartek, 31 lipca 2014

wtorek, 15 lipca 2014

Kolejna porcja fotek z wyjazdu

Kolejna porcja fotek z tipa.

Silveretta

Momentami było i słońce nawet fot.Mich

Dzien pierwszy Zwider...za 8A by Michnik fot Kadej

W pogodni za marzeniami wlaczy Kadej fot Mich

Krajobraz Silvy

Szanowny Pan Fotograf EDD - dzieki za multum super fotek !!

TO byla niespodzianka - Kriger trudnosci .fot Vaisone

Kriger exit, Kadej nie zrobi bo tego dnia mysla juz tylko o....fot Vaisone

...o ROmbuku - cyferka wyjazdu fot Mich

Silva fot.Mich

Vaisone walczy na Suny Side Up fot Edd


Val Di Mello
W poszukiwaniu idealnym kamyków w Mello fot Edd

Kazik fleszuje 7B(+) dnia pierwszego w Mello

Pan Mikosik na topie classika Zero in condotta Mello fot Mich

Piotrek i Gosia w Val di Mello fot Mich

Vazutek na Black Block za 7B+ piskowcowy bald w Mello fot Edd

Musialem! Bedzie po co wracac;-) fot Edd

poniedziałek, 14 lipca 2014

Foto Val di Mello

Gosia skok za 7A

Gosia leci z klasyka Tarzan za 7B

Prawdziwy Stand Start

Michu na Tarzanie

Piskovy wylez w wykonaniu Pana Mikosika

Spotkaliśmy dwie przyszłe gwiazdy włoskiego wspinania ;-)

Piotrek dogina na klasycznym 7A+ - dzień pierwszy

Pięknie !

W drodze na kamyczki
Wszystkie foto wykonał niezawodny Edd!

wtorek, 8 lipca 2014

Foto Silva

Kadej na Rombuku za 8A+

Gosia na 2nd Skin za 7C

Pięknie ONI wyglądają ;-)

Bez komentarza....



Gwiazda podczas rozgrzewki

Prawie jak reklama MILKI

Michu 2nd Skin flesz

Pod Tomahawkiem

Rombuk

Ekipa sie rozgrzewa

  
SILVERETTA

Pare fotek z Silvy....by Edzik

środa, 2 lipca 2014

taka tam mała zaległość

UWAGA!!!PIZGAM HASZTAGAMI

łatwe fhuuj
piękne fhuuj
łatwa cyfra
dobre pod flesza
bahratal
damski
dobre na pierwsze siedemce

sobota, 21 czerwca 2014

Pierwszy dzień lata... FAT CYFRA DAY

Niby pierwszy dzień lata, a tu temperatura poniżej 15 stopni i wiatr 6m/s ... ekspresy dziś wisiały poziomo, tak mega wiało, a skóra zacierała się doskonale ;) Przejdźmy do konkretów...

  1. Czarek wpina się do łańcucha Antidotum VI.6 [VI.5+ licytowane przez poprzednich pogromców, jak dla mnie bulder 7c ;) ]
  2. Miki robi w 2 próbie Łysych sułtanów VI.5+/6
  3. ja (Heartbeat, Smarttopo) również wpinam się w zjazdówkę na Łysych sułtanach w 3 próbie

Fot brak, bo silny wiatr zamazywał obraz :)

środa, 18 czerwca 2014

Kraj Baskow

Obecnie zwiedzamy skaly w tej krainie. Ostatnio wybraliśmy się do groty, w której Adam Ondra zrobił niełatwe 9a OS. Grota oferuje wspaniałe linie jest ich około 60 i zdecydowanie warto ją odwiedzić.




środa, 11 czerwca 2014

plus pincet stopni celsjusza...

wczoraj wieczorkiem znalazło się dwóch napiętych [ja (HeartBeat, Smarttopo) i Mikos], którzy zamiast wygrzewać dupeczki nad wodą pojechali powalczyć z Tytanami i innymi Pudzianami...

czwartek, 5 czerwca 2014

Szybki OSTAS-iowy szpil

... po weekendzie na franken spod znaku 9- i czekania w kolejkach pod drogami (niemcy mają teraz 3 długie weekendy pod rząd) przyszedł czas na powrót do najbliższego czeskiego ogródka i walkę z zaległościami! meldujemy się wraz z Kadejem koło 8 rano na parkingu, napięcie 10/10 choć temp. w Boguszowie o 7 rano wynosiła 15stopni co nie wróżyło wyśmienitego warunu... wpadamy na polankę, słońce za chmurami i nawet troszkę podwiewało!!! plan był prostu, ja luis je monster, kadej luis je master... oczywiście nie padło ani to ani to, ale trening interwałowy zaliczony!! na pocieszenie wciągam szybciutko sheke the lattice 7c/c+! głowa się otworzyła i czas pokaże co z tego wyjdzie ;) poniżej parę średniej jakości fot z dziś

Tytanoy Mikos 7C+ SOLNA JAMA / kadej from michnik


Tytanoy Mikos 7C+ SOLNA JAMA / kadej from michnik on Vimeo.

wtorek, 27 maja 2014

RudaWoods&Ostasz from michnik


RudaWoods&Ostasz from michnik on Vimeo.

Rudawy Janowickie:
Blunted in the moring - Mikos
Smoke on the water - Kadej (FA)

Ostasz:
Svertelny Rok extrension - Kadej (FA)
BoulderTHERPAY - Kadej

Muza:
Nicolas Jaar - Ishmael
Jazzsteppa - Lion
The Dust Brothers - Marla &amp Tyler Flashback #2 (Remix)

środa, 21 maja 2014

NIght session on Ostasz

Parę bardzo średnich fotek z ostatniej nocki na kamykach.
W sumie i tak warun wciąż tropikalny, nawet w nocy, ale było romantycznie.

niedziela, 18 maja 2014

środa, 14 maja 2014

I'm the MASTER of my own world

Czasem w życiu bywa że człowiek czuje sie jak skończony kałer. Dlatego tym bardziej docenia momenty takie jak ten. Warun 10/10 słońce za chmurami, cały czas chłodny wiatr, około 9-10 stopni, NIKOGO w skałce, absolutna cisza. Szybki rozgrzew i do dzieła. W pierwszej poważnej próbie wale sie na poprawce do drugiej dziury na lewą rękę. Myśle sobie " kurwa, zaraz to zapne!!!I HUJ". W następnej dobrej próbie wale sie jeszcze dalej, dokładając rękę do nieszczęsnej dziury. W tym momencie można technicznie uznać ze kłopot jest zrobiony, ale nie byłbym sobą gdybym nie odwalił jakiejś maniany. Na szczeście byłem sam i se mogłem pokrzyczeć do woli:) Chwilę później, już bez wixacji, kończe kamień:) Nie spodziewałem sie w ogóle że go zrobię bo jechałem z nastawieniem " robie technologie na kiedyśtam". Jest to mój absolutny rekord czasowy, bo spędziłem na nim jesienią dosłownie niecałą godzinę ze spikiem i krupą no i dzisiaj około 1,5 godziny.

Na deser, kolejny film strasznej jakości:)


Korzystając z okazji i kierując się mottem, które drzewiej przyświecało portalowi wspinanie.pl i brzmiało:"jeśli sami o sobie nie napiszemy to nikt o nas nie napisze"(HAHAHAHAAHAA ale suchar), chciałbym pogratulować Albertowi, który też go zrobił ale parę dni wcześniej!!!

Wciąż to samo pt.2

Czyli Ostasz po pracy i wspin miedzy przerwami deszczu i deszczu...

czwartek, 17 kwietnia 2014

sobota, 12 kwietnia 2014

Tytan SD from Exe000

Solna Jama prezentuje sie Rafał La na Tytanie z SD:


Tytan SD from Exe000 on Vimeo.

The konstrukszjon team

Jest wiosna... wszyscy gdzieś pożytkują wypracowaną przez zimę moc, jedni w skałach, drudzy na plastikowych projektach, trzeci spełniając się na internetowych forach, natomiast nasz team stwierdził, że "mocy nigdy dość" i postanowił pojechać do prawdziwej kuźni... niekoniecznie mocy, a szyn kolejowych :D żeby nie było, nie nudzimy się i trenujemy bardzo ostro, a poniżej przesyłam foto po jednym z najcięższych treningów :)



środa, 9 kwietnia 2014

Nie samą pracą człowiek żyje...

Po tygodniu tyrania w Zawadzkiem, wiszenia i malowania konstrukcji wielkiego kołchozu przyszedł czas na 2dni restu... Pierwszy z nich to okres leżenia siusiakiem do góry i odpoczywania, natomiast drugi skusił nas na odwiedzenie Sokołów. Icm i yr.no zniechęcało, miało padać dość intensywnie i to nawet deszcz ze śniegiem, a jednak dało się coś poruszać... Wiatr wiał z prędkością chyba 200m/s bo Jak się okazało, ten dzień to "cyfra day" dla ekipy malarzy z Zawadzkiego :D i tak Bartek (mój brachol) wciągnął nosem Mini Max VI.4+ po czym z niedowierzaniem poprowadził go drugi raz, oczywiście treningowo ;) Bastek po paru godzinnej próbie ogrzania się pocisnął w drugiej próbie dnia Sułtanów Swingu VI.4+/5, a mi udało dokończyć się porachunki na Turni nad ogniskiem! Potwierdzam, Antidotum odczarowane i to jeszcze innymi patentami niż Sergio i Michnik ;) co do wyceny powiem tyle: "nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :P "

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

czas na eksploracje ziem niczyich (patrz.nietknięte głazy przy drodze)

..a więc, stało się..znów zawitałem na ziemię norweską..mieszkanie w nowym miejscu wzbudzało emocje, nie koniecznie pozytywne.. lęk przed brakiem dostępu do lasu, krzaków i skały napawał mnie nadzwyczaj niepokojącymi myślami..bezsenne noce, koszmary, lęki, polucje, to wszystko na szczęście nie miało miejsca, bo znalazłem zacne głazowisko 3 minutki od domu na rowerze, co potwierdzam, pierwszym z serii (mam nadzieję) filmidłem zmontowanym na kolanie :

holmestrand/sande from Pankiećman on Vimeo.

Antidotum - reminiscencje + Miki na projekcie dzień: x+1

Kolejne "szybkie" przejście, droga już odczarowana.


niedziela, 6 kwietnia 2014

Szyszka w Albarracin from Exe000

Nie tylko Obleśne Dziady były w Albie w tym roku, reprezentacji Miasta Spotkań (WrocLove) też tam bym, na vidle np Manuchakra.


 
Szyszka w Albarracin from Exe000 on Vimeo.

niedziela, 30 marca 2014

Combo f8A Kamienna from michnik


Takie tam videło.
Dawno nic nie montowałem...


Combo f8A Kamienna from michnik on Vimeo.

Wspina sie Kadej. Jubileuszowa 30 8A i więcej.

Kręciło sie?
Tak...
To najważniejsze!

piątek, 28 marca 2014

Antidotum + RYJ

Krótka foto-relacja z prze-szybkiej wspinki na hujową skałkę przez extremalnego alpinistę + gupi ryj "ja jebee ale on jest silny a ja słaby".....


btw. autorem jest Grzegorz Lisowski aka. Blady Ryj aka www.nigra-photo.blogspot.com



czwartek, 27 marca 2014

Jak się nie ma co się lubi... to się nie ma co się lubi

Michnik!! żeby potem nie było, że nic nie piszę ;)
Plan był jeden, mianowicie lecimy z Michnikiem i Serkiem na wodospad... Niestety jak to w życiu bywa, plany lubią się modyfikować zależnie, bądź też nie zależnie od nas... Serek nie dojechał na wodospad w ogóle, Michnik chyba szukał  południowych wystaw gdzieś w okolicach Jelonki, a ja trafiłem na Ostasia z Wałbrzyskim Koks Team'em w składzie Ania vel Oleńka, Dziadek Miki i ja - zawsze Młody. Warun oceniamy na jakieś 5-6/10. Śniegu prawie nie było, ale większość głazów mokrawa... Słoneczko dość mocno operowało, więc jeśli nie dopada to jest szansa na niedzielny wspin po "prawie" suchym ;)

Pod Vesmirem byłem w tym roku po zimie kilka razy i zawsze trafiałem na oblodzony kant... Dziś wyjątkowo lodu nie było, ale za to wszechpanująca wilgoć nie zapomniała dać o sobie znaku! Tona magnezji na kant i chwyty wyglądały jak prawie suche :) 3 razy spadłem na ostatnim strzale do kantu wyślizgując się z chwytów, za 4 razem wyglądało to tak:


sobota, 22 marca 2014

aLBa from ObleśnyDziad

Ekipa dolnośląska w Albie w marcu - polecamy, zazdrościmy lekko, ładujemy MOCNO i lecimy na jesień, co? Zamiast Fontu!



aLBa from ObleśnyDziad on Vimeo.

wtorek, 18 marca 2014

Skryto-RYSO-celebryta

No i kto tu jest skryto celebrytą??No kto? Kto się pojawia w poczytnym w taternickich kręgach modnym czasopiśmie "Góry" ?


niedziela, 16 marca 2014

poniedziałek, 10 marca 2014

progres, round one

.. poniższy reportaż prezentuje Michnika biegającego po progresie, dla otuchy oraz dla jego fanów oznajmiam, że round two in progres!



in"progres" from Pankiećman on Vimeo.

piątek, 7 marca 2014

pyta po raz kolejny

szybki wypad w sokoł na pantere zamienił sie w szybką utratę skóry już pierwszego dnia na kamieniach:)Nie obyło sie bez walki i litrów krwi. Tyma wciągnął nosem blanta (cytuję:"KURWA TO JEST THE BULDER!!")a ja oprócz pyty wlazłem na żula i parabalda.

tutaj film do pyty
https://www.youtube.com/watch?v=oDWhw4TMbF4&list=UUqj8OmdaBFRr9G--ijKrtoA

Atak DRAPULI

Sergio, słyszałem że już witałeś się z gąską ale ta suka Cie ograbiła z...opuszka i przejścia.
Osobą o słabych nerwach nie zalecamy klikać, czytaj więcej - lekko drastyczne foto...

Topo Zachełmie

Na szybko, zrobione w 5 min na kolanie -  topo polskiego Chironico ;-)
Skała tak paskudna ze da sie wytrzymać max 2 godz na sesji...

czwartek, 6 marca 2014

Parę słów od Kadeja o Kadeju

Trochę to trwa, zanim coś napiszę i uda się od niego to wyciągnąć, ale myślę, że było warto czekać.

Jeżeli nie piliście jeszcze kawy, to nie pijcie...jednej, zróbcie podwójną od razu!


czwartek, 20 lutego 2014

Motivation trailer from ClimbOrDie / Boulder Pedriza & Albarracin

Miało być lokalnie, ale jakoś cisza w eterze.

Natrafiłem na dobrą produkcje z Espanii.

Dobra muza, swojska edycja, pyszne baldy + oczywiście te silne hiszpanki, ahhhh rozmarzyłem sie.....

Czekamy na full, tymczasem luknijcie na trailer.
 
Motivation trailer from ClimbOrDie on Vimeo.

wtorek, 18 lutego 2014

z dnia z lasu wietrznego rudawskiego jak zawsze (prawie) bezchwytowego

..zmontowałem na prędce nowy filmik, nie bawiłem się zbyt mocno w kwaszenio-ulepszanie, więc wyszło jak wyszło. Pan Kadej prezentuję nowy problemat Le BIG Mac, dzięki uprzejmości Boulderhead o zacnej wycenie 8A, co jak wiadomo nie należy do rzeczy łatwych, tym bardziej gdzie trudności kumulują się na mantli :) drugi problem to także balder z działalności panów z Boulderhead o wdzięcznej nazwie Żul, a wycence srogiego 7A gdzie również, na tym samym głazie jest Mount Blunt 7A,  srogie również. Tu produkcja poznaniaków http://www.youtube.com/watch?v=10HUZZbQBSM . Trzeci problemat Pyta Negri leży pomiędzy Fajką a Jańska Górą, znajduję się na liście tych piękniejszych jeżeli chodzi o miejsce, skałę, ruchy.. ogólnie jakość, a cyferka to 7B.


Las raport 3 from Pankiećman on Vimeo.

piątek, 14 lutego 2014

szybki szpil

jeden dzień, jeden kłopot

Wczoraj, czyli w czwartek 13 lutego udało mi się przeleźć limitlesa z dupy. Z tego co wiem jest to chyba czwarte przejście (Kadej, Mikos, Ariel) a jeśli nie to chętnie się dowiem o innych:). Dla dociekliwych patenciarzy dodam, iż końcowy wygiełg robiłem inaczej niż Mikos i Ariel na filmach. Mianowicie, nie używałem dużego stopnia na lewą nogę, całe ciało miałem obrócone w prawo, mając prawą rękę na najwyższym oblaku z krawądką i prawą nogę na pięcie wychodziłem z wyporu z obłej listwy na dwie ręce. Niestety nie towarzyszył mi żaden fotograf ani kamerzysta czy inny scenograf, więc nie mam żadnych świadków. Kto mi uwierzy??kto?kto?:)

czwartek, 13 lutego 2014

Filmowo x2

Dawno tak nie było, zeby jednego dnia na vimeeeeo były dla nowe vidła z Kotliny...
To tylko pokazuje ILE sie dzieje w regionie.

Gratulacje Panowie, widać ze dolnośląskie HoolywoodLAND to Jawooor!

Poniżej Bastek morduje Gravitacje.

GravityKills2 from Bouldshit on Vimeo.

A tu ekipa walczy na zacnym kwasiku Tarwaca.

Fi from ObleśnyDziad on Vimeo.

Faja from ObleśnyDziad

Chyba nie doczekamy się, żeby Obleśny sie zalogował i sam wrzucał swoje filmki,
jak z dzieckiem...

Tym czasem sprawdzicie co działo sie na Fajce jeszcze w roku 2013.



faja from ObleśnyDziad on Vimeo.

wtorek, 11 lutego 2014

Pola Negra=Pyta Negri

patenty+kompression+gitwarun=7b/+sd.fajos

JAKIE KU...LASY ŚPIEWAJĄ????

W minioną sobotę w towarzystwie poznańsko-wrocławskim (Ala, Tyma, Jędrzej), podsyceni dobrymi prognozami na waruun pocisnęliśmy w rudawy. Moim celem, od jakichś pięciu czy sześciu (już nie pamiętam ile tego było, nie licząc dwóch wyjazdów kiedy to draka nie znalazłem w ogóle) wyjazdów był drakkar. Borykając się z dziurami w palcach wyżartych przez nasz kochany granit, bólem egzystencjalnym, kiedy to na wcześniejszych wstawkach spadałem i czułem sie jak worek pyróff, gorzko przeklinając rudawy i cały granit na świecie jaki to on nie jest do dupy i w ogóle baldy w rudawach to jakaś "wieczna sromota" i zabawa dla sadomaso, gdzieśtam nadal nie mogłem sobie darować kolejnych porażek i cały czas ów bald, który "cały jest jednym wielkim chwytem" chodził mi po bani. Szczęśliwie, w ostatnią sobotę udało mi się na niego wgiełgać. Poniżej gównianej jakości film. W kadrze sznurek, którym przywiązałem telefon do statywu:)Aha a tytuł filmu to od ksiązki takiej o lasach:)

https://www.youtube.com/watch?v=Z6rwnpiW8u8


hail

środa, 5 lutego 2014

Trochę jak Kadej...

...ciekawe dlaczego??

Wiem, że miało być lokalnie, ale nie mogę sie powstrzymać!


Don't Blink - The story of CWP from Abstract Normality on Vimeo.

fajos?nie,chujos..

"lajtowy ftorek",spowodu dezorganizacji(nic nowego),wyciagania z zaspy sportowej fobi,fabi?,zziebnieci,mokrzy zli i brudni(nie,to nie tytuł westernu)z urobkiem 1x7c+,1x7b od Kazika(bojakżebyinaczej)czyjemy NIEDOSYT, miała byc fajos awyszło hujos,miał byc prodżekt a był smrodek(czyt.niesmak) ale nie ma tego złego,uzbrojeni w lance,kopie,halabardy z prymyszyn od bulderPaPY z Pyrylandii czekamy na wejrun i ostrzymy pazurki na sobote,krew sie będzie lała..#

niedziela, 2 lutego 2014

Don't go too far part two + inne z weekendu

Pierwszy post po upublicznieniu. No to lecimy...

Sobotni poranek przywitał mnie iście wiosenną aurą i milionem telefonów i smsów: gdzie?co?jak? i z kim?

sobota, 1 lutego 2014

Z cyklu dzień w lesie cz.3

Extrem pod jeleniogórskich lasów, ekskluzywna premiera by Obleśny. Tylko u nas, tylko teraz!

LimitLAS 7C+, FA Kadej, proj. Michnik
Lezec: Mikos
Serwuje: Radek
18 listopada 2013

Komentarz Mikiego:
"Wčera padło to - nareszcie w całości; zaległość z wiosny. Dziękówa dla Ekipy ;)) "

limitLAS from ObleśnyDziad on Vimeo.

wtorek, 28 stycznia 2014

poniedziałek, 20 stycznia 2014

czwartek, 9 stycznia 2014