niedziela, 21 grudnia 2014

Lista osobista

Jako iż gwiazdę mamy jedną która świeci najjaśniej trzeba o nią dbać, spełniać jej kaprysy i zachcianki*.
 
Jako, że sezon już sie dla niego zakończył, możemy połechtać jego Ego.
Sam o sobie nie napiszę ale listę przejść i projektów mi wysłał...

8A:
Le Big Mac
Smoke on Water
Carnajs Zber Combo
Achilles
Bouldertheraphy
Starcie tytanów
Gniotownik
Rayden
Ten jedno krokowiec na H2O
Tigre et Dragon
Opium

8A+
Venom
Rombuk
Fur Immer Yung

+
5x7c+

PLany na zime:
-2x8a?
-przedluzenie progresu o low start
-Svetelny Rok SD
-Regres
-Utopia direct

O kim mowa? Wiadomo....


foty z kiedyś tam




Tak BTW a jak Wasz sezon?


* z okazji zbliżającego się końca roku chciałem z tego miejsca podziękować  za te wszystkie spalone flesze i pozytywny fluidy oraz za to że nigdy nie masz magnezji hehhe a i pamiętaj THIS IS SPARTA

2 komentarze:

  1. ja cie tylko chcialem zmotywowac.kadej

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu mierzysz mnie swoja miara, już miliony godzin o tym rozmawialismy...mojaa lista też jest niczego sobie według mnie z tym ze jest full dostępna. tak wiec zakończę po twojemu: nie płacz misiu

    OdpowiedzUsuń