poniedziałek, 20 kwietnia 2015

MOTYWACJA MILION

1. RapaNui


Na pierwszej fotce Kadej zwany od niedawna RapaNUI Lover, podczas prób na nowym rudawskim klasyku. Podobno wcale nie trzeba być tak rozciągniętym, podobno wrzucenie nogi jest łatwe, podobno skała jest jak w Font ( hehe taa jasne) podobno tego dnia nie dało sie wspinać w RUdawach ( sam byłem i "uciekłem" na Wande), podobno promocyjne 8A ( o ile takie istnieją), aaa i podobno robione GU ( ground Up) ale tylko podobno.
Zachęcamy do powtórzeń i wielkie dzięki dla jaworzan(jaworzaninów?jaworków hehe) za kolejny projekt i szacunek dla Kadeja.


2. Regress

A tu będę musiał napisać troszkę o sobie. Ale bardziej o Kadeju bo gdyby nie On, mógłbym zawiesić działalność bloga bo nie było by o czym pisać...
Ja załapałem sie na foto na wyjściu za ~7C, ale jak to mówią w pewnych kręgach jest to jeszcze unfinished business. Ale wejdzie to!
Tak było w poprzedni lajtowy wtorek, a w lajtową niedziele Kadej w końcu przebrnął przez znienawidzony przez niego -  Progess, spadł w  2giej próbie dnia na ostatnim ruchu po czym "treningowo" zrobił tak samo jeszcze 3 razy aż w końcu po 45 min słabych prób - zameldował sie na topie - NADSTACHU za 8A+.
Skomplikowane...ja bym sie pogubił.
Sukces dość niespodziewany bo po 2 dniach prób?....w tym roku ;-)
Low za ósum B, czeka i kusi....motywacji nie powinno zabraknąć.


Z podziękowanie dla Bastka za foty!

CDN

Tymczasem w pewnym lesie, jest pewien kamień o którym nie mogę wspominać, ale jak już bedzie to bedzie prawdziwa BOOOMBA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz