niedziela, 1 listopada 2015

W pogoni za króliczkiem

NARESZCIE...


Ten oto sympatyczny człowiek z foto poniżej ( wybacz ale nie mogłem się powstrzymać):
Kadej foto na sympatia.pl foto Edd
Ten zDolnośląski lovelas pochodzący z DDZ ( filii JG) zrobił prawdopodobnie swoje pierwsze ( !!!) 8B na które czekał już...3 lataa, ale to nieważne.

Zrobił i to się liczy. Do tego FA - Panie i Panowie, wczoraj narodziła się nowa gwiazdeczka na naszym lokalnym dolnośląskim "niebie" - Polish Star. 

Dane mi było być świadkiem zakończenia tej epickiej batalii. Bitwy niczym ta pod Waterloo, koniec panowania  Stranika, koniec "cesarstwa czeskiego".
Można być powiedzieć umarł król, niech żyje król!!

Jak zwykle na szybko. Może sam bohater napiszę coś od siebie,np co czuł podczas 5 min wyjścia na NHR w terenie VI po pokonaniu dachu za 8B ;-) czy jego życie jakoś diametralnie się zmieniło...??




6 komentarzy:

  1. Ale z Detronizacją Martina to mocno przesadziłeś..kadej

    OdpowiedzUsuń
  2. a co ja mam pisać że telepałem się jak źrebaczek zaraz po urodzeniu i płakałem jak Wazonik na brak skóry?k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cesarz może i rzeczywiście nie zdetronizowany, ale jest infant, współrządca i potencjalny następca tronu ;)

      Usuń