środa, 6 stycznia 2021

Trochę przypominajek

 Niedgdyś Wujo Marian pisał 'przyszła zima, przyszła zima, drążek, kampus. kreatyna.."


...dziś sam jestem dziadkiem i cóż mogę wam dać...jak nie moje Geriarters Original.


Spadł śnieg, na snowboardzie nie polatam niestety dlatego zapodam tu dwie moje ulubione pozycje zaraz po 69 i doggy stajl, które prawie zawsze koją mój ból"

Kotletów odgrzewankę czas zacząć:

Nr1 -człowiek o gołębim sercu lecz karczmianym obyciu-mój ulubienec:



Nr 2 Lovelasy - nie ma to jak" dzień...."


RudaWoOdLand from Bouldshit on Vimeo.

Michu próbowałem wkleić okienko..nie umim




4 komentarze:

  1. Michu mówi: Nie da się ale zrobiłem linka, a Bastek ostatnio się opierdziela nic nie wrzuca....

    OdpowiedzUsuń
  2. link nie działa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest link do konta Bouldshit nie do konkretnego filmu - szczerze to nie wie wiem o co chodziło Kadejowi ;-) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym dodał to, szczególnie za końcówkę https://vimeo.com/75539184

    OdpowiedzUsuń